می توانید طب چینی راهنما دیالیز بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید طب چینی راهنما دیالیز بیمار

ALSAIDI یک زن 36 ساله است، او یک بیمار لوپوس نفروپاتی از عمان است، قبل از آمدن به اینجا او تحت دیالیز 2 سال است.

15 سال پیش، او تب کردم و دما به 39.5 ℃ افزایش یافته است. بنابراین، او را به بیمارستان برای درمان رفت، و سپس به دکتر بیماری خود را به عنوان SLE تشخیص و تجویز برخی پردنیزولون به او. پس از 6 هفته، وضعیت بیماری او بسیاری برطرف کردم.

5 سال پیش، فشار خون خود را شروع به افزایش، حتی تا 200 / 100mmHg. پس از آن، دکتر تجویز برخی از داروهای کاهش فشار خون برای کنترل فشار خون بالا.

2 سال پیش، فشار خون او را به سطح بالا رفت و دوباره، آن را 160 / 90mmHg بود. ادرار معاینه معمول نشان داده شده است: protein2 +، + خون مخفی. آزمایش خون نشان داده شده است سطح کراتینین سرم او افزایش یافته و به 830umol / L. سپس، او تا به حال به انجام دیالیز (2times / هفته) برای از بین بردن تمام کسانی که علائم.

4 ماه پیش، او یک سرد که ناشی از دکتر infection.Her شدید به او برخی از درمان درآمده است. اما پس از 3 ماه درمان، بیماری او را بهبود نمی کردم.

2 هفته پیش، او استفراغ و دردهای شکمی است. چه چیزی بیشتر، این علائم نمی تواند به خوبی کنترل شود.

در 2016 اکتبر 16، او را به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است. سپس، او در شرایط بد، اشتها بد، خواب بد بود، فشار خون malnutrition.Her است به 180 / 130mmHg افزایش یافته است، آزمون T38 ℃ .این نشان داده شده است سطح کراتینین سرم او 812umol بود / L، BUN 22.6mmol / L، UA 532umol / L. علاوه بر عفونت که او رو جدی، کم خونی و عملکرد قلب ضعیف، به طوری که زندگی خود را در خطر ساز است.

توجه به شرایط بیماری او، دکتر ما او تجویز برخی از داروهای غربی به ضد عفونت، اسیدوز درست، کنترل فشار خون و بهبود ایمنی. بر اساس این نقطه، دکتر ما اعمال برخی از داروهای چینی به بهبود میکروسیرکولاسیون، تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.

پس از 8 روز درمان وضعیت کلی او کنترل کردم، تمام کسانی که علائم به تدریج ناپدید شد. آزمون نشان داده شده است فراز کراتینین سرم او را به 514umol / L، BUN 11.1mmol / L، UA 227umol / L. ما می دانیم که او را یک اثر درمانی قابل توجهی را دریافت کنید.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او را دریافت و یا می خواهید برای کنترل بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: